خبرها

معرفی آثار و هیات انتخاب مسابقه ویدئوآرت هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید

آثار راه یافته به بخش مسابقه ویدیوآرت و هیات انتخاب این بخش از هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید، تعداد هفت اثر به بخش مسابقه ویدئوآرت هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید راه یافتند.

“دست های مرده و پاهای یخ زده” ساخته حسن داورپناه، “برفی” ساخته سعید رضایی، “سوم شخص” ساخته مهیار قلمی، “The Color is Black” ساخته آناهید قربانی، “به خاطر النی” ساخته محسن احراری، Enter”” ساخته نسیم تیمور پور، “مفصل متصل کننده انگشت چهارم به کف دست” ساخته علی اشکان نژاد، عناوین آثاری است که به این بخش راه یافته اند.

این آثار توسط آیدا فیض جعفری، علی اتحاد و محمدصادق محمدیان روشن به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه ویدئوآرت برای حضور در رقابت نهایی انتخاب شده اند.

آیدا فیض جعفرى متولد ۱۳۶۰ دانش آموخته ی ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران، و مطالعات رسانه و ارتباطات از دانشگاه استکهلم سوئد است و پایان نامه اش با عنوان «بازنمایى قدرت و تکنولوژى در سینماى هالیوود» موفق به دریافت درجه کارشناسى ارشد شده است. وی همزمان با حرفه عکاسى و برگزارى کارگاه فیلم، با آموختن زبان سوئدى به کار ترجمه پرداخت و در حال حاضر مشغول به آماده سازى یک پروژه عکاسى و ساخت مستندى درباره دریافت شخصى انسان از مفهوم شهر و سفر است.

علی اتحاد متولد ۱۳۶۲ در ساری و دانش آموخته‌ سینماست. او به عنوان هنرمند هنرهای دیداری و اجرایی و نویسنده فعالیت می‌کند. بیشترین فعالیت‌ او در حوزه‌ی ساخت ویدیو آرت، اینستالیشن و پرفورمنس آرت است و مقالات و کتبی در این زمینه منتشر کرده است.

محمدصادق محمدیان روشن کارشناس ارشد پژوهش هنر و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه سوره است و تجربیاتی همچون فعالیت در بخش اجرایی اتحادیه ناشران تهران و کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

 

هفتمین دوره جشنواره فیلم مستقل خورشید به دبیری مهدی یارمحمدی مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

Leave a Response