مصاحبه ها

دعوت پرواز همای از هنرمندان و مردم برای همراهی با جشنواره فیلم مستقل خورشید

دعوت پرواز همای از هنرمندان و مردم برای همراهی با جشنواره فیلم مستقل خورشید؛

اهدای جایزه ویژه خرقانی با پیام احترام به انسان، طبیعت و جهان در جشنواره خورشید

پرواز همای مشاور هنری هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید با انتشار ویدیویی از هنرمندان و مردم دعوت کرد از این رخداد مستقل سینمایی حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، پرواز همای مشاور هنری هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید در حاشیه اجرای اپرای حلاج به نویسندگی، کارگردانی، آهنگسازی و خوانندگی خودش که این شب ها در کاخ نیاوران بر روی صحنه است، با اعلام حمایت از هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، از مردم و هنرمندان برای همراهی با این رخداد سینمایی دعوت کرد.

وی در ویدیویی به هنرمندان و مخاطبان جشنواره فیلم مستقل خورشید گفت:

«من پرواز همای مفتخرم که به عنوان مشاور هنری هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید انتخاب شده و همراه این رخداد هستم. از همه همراهانم، دوستان هنرمندم و همینطور مردم عزیز دعوت می کنم که از این جشنواره مستقل سینمایی حمایت کنند.

به عنوان هنرمندی که همیشه مستقل کار می کنم، به این جشنواره دعوت شده ام و پیام این جشنواره مستقل حمایت از ارزش های انسانی، محیط زیست، طبیعت و جهان است و جایزه ویژه شیخ ابوالحسن خرقانی در این جشنواره به فیلمی تعلق می گیرد که به این مفاهیم پرداخته باشد.»

در پایان این اجرا حکم مشاوره هنری این هنرمند توسط مهدی یارمحمدی دبیر جشنواره به وی اعطا شد.

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید، شامل بخش های “مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا”، “مسابقه ویدیوآرت”، ” مروری بر سینمای تجربی آلمان” و “بخش ویژه بازآفرینی شهری”، مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

لینک نمایش ویدیوی دعوت پرواز همای به حمایت از هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید

Leave a Response