خبرها

مدیران اجرایی و اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید معرفی شدند

مریم دوستی کارگردان «دریاچه ماهی» و بهرام بهرام به عنوان مدیران اجرایی و اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، مریم دوستی نویسنده و کارگردان سینما به عنوان مدیر اجرایی و بهرام بهرام به عنوان مدیر برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید معرفی شدند.

مریم دوستی فارغ ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه هنر سوئد و دانش‌آموخته چهره‌پردازی است. وی فعالیت‌های حرفه‌ای خود در سینما را از سال ۱۳۷۷ با ساخت فیلم کوتاه و چهره پردازی سینما آغاز کرد، دوستی حدود ۴۰ فیلم و سریال با عنوان طراحی چهره پردازی در شناسنامه کاری اش دارد و با ساخت بیش از ۲۰ فیلم کوتاه، موفق به دریافت جوایز معتبر داخلی و خارجی شده است و نخستین فیلم بلند داستانی خود را با عنوان «دریاچه ماهی» در سال ۱۳۹۵ کارگردانی کرده و هم اکنون در پیش تولید ساخت فیلم دوم سینمایی اش می باشد،  دوستی در چند جشنواره داخلی و خارجی داور فیلم کوتاه نیز بوده است.

بهرام بهرام متولد ۱۳۶۲ کارشناس مدیریت و مدیر تولید سینماست. وی همچنین تهیه کنندگی چندین فیلم کوتاه و موسیقی را برعهده داشته است. وی در حال حاضر مدیر گروه فیلمسازی نیافیلم است و هنر نقاشی را نیز به طور حرفه ای دنبال می کند.

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید، شامل بخش های “مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا”، “مسابقه ویدیوآرت”، “مروری بر سینمای تجربی آلمان” و “بخش ویژه بازآفرینی شهری”، به دبیری مهدی یارمحمدی مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

Leave a Response