tabloha-musuem
tabloha-musuem
موزه گنجینه

تابلوهای اهدایی مهدی یارمحمدی به موزه گنجینه

مدیر و موسس پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و جشنواره فیلم مستقل خورشید دو هدیه به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان، اهدا کرد.

در متنی که در اهدای این دو هدیه به گنجینه نوشته شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تمام سالهایی که فیلم ساخته ام شاید هدیه ای ارزشمندتر از این دو تابلو دریافت نکرده ام، تابلوهایی که به نشانه احترام و ارادت قلبی به ساحت مقدس حضرت علی (ع) در طول ساخت فیلم مستند بام بهشت که در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی اینجانب درباره استاد خوشنویس و مبدع خط معلی ، استاد حمید عجمی ساخته شد.

فیلم شاید در ظاهر مستندی است درباره خط معلی ، اما در واقع درباره ارادتی است که عشق به حضرت امیر در دل استاد عجمی آفریننده خط زیبای معلی شده است.

دو تابلو “علی”  که اولین کلامی است که خط معلی آنرا نگاشته است و دیگری تابلو “بسم الله الرحمن الرحیم” سوره مبارکه کوثر از مجموعه تابلوهای ۱۱۴ بسم الله سوره های قرآن در مجموعه بام بهشت، این دوتابلو را استاد عجمی در سال ۱۳۸۷ و در پایان این مستند به اینجانب هدیه داده است مه برای من بسیار گرانبها است.

این دو اثر ارزنده را در جهت رشد و گسترش سینمای مستقل کوتاه و مستند ایران اهدا می کنم به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان که پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل تأسیس نموده است و امیدوارم که گامی کوچک در جهت حمایت از سینمای مستقل کوتاه و مستند کشورمان برداشته باشم که مایه افتخار من خواهد بود.

با تقدیم احترام

مهدی یارمحمدی

Leave a Response