اسلایدر

اهدای جایزه ویژه نتپک در جشنواره فیلم مستقل خورشید

سازمان توسعه سینمای آسیا، اقیانوسیه، جایزه ویژه نتپک را در هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید به اثر منتخب خود اهدا می کند.

به گزارش روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، بر اساس توافق همکاری جشنواره فیلم مستقل خورشید و سازمان توسعه سینمای آسیا، اقیانوسیه(NETPAC)، در هفتمین دوره این جشنواره جایزه ویژه نتپک، برای به رسمیت شناختن کیفیت بهترین فیلم انتخاب شده از آثار کارگردانان جدید آسیا، اقیانوسیه، به بهترین فیلم این رخداد سینمایی از منظر داوران این جایزه تعلق می گیرد.

این جایزه که از این پس بصورت سالیانه در جشنواره خورشید اهدا می شود، شامل لوح تقدیر برای بهترین فیلم جشنواره با رویکرد توسعه سینمای آسیا، اقیانوسیه اهدا خواهد شد، و اطلاعات فیلم و کارگردان (از جمله پخش کننده و فروشنده فیلم) به طور گسترده ای از طریق وب سایت، پلتفرم ها و اعضای نتپک در سراسر جهان معرفی خواهد شد.

همچنین بر اساس این همکاری، جشنواره فیلم مستقل خورشید و مهدی یارمحمدی (دبیر و موسس جشنواره) به عضویت سازمان توسعه سینمای آسیا، اقیانوسیه درآمده اند.

گفتنی است هیئت داوران بین المللی این جایزه، که از آسیا، اروپا خواهند بود، متعاقبا معرفی خواهند شد.

نتپک(NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا، اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو، در کشور سریلانکا قرار دارد.

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید به دبیری مهدی یارمحمدی مهرماه امسال در تهران برگزار می شود.

 

Leave a Response